måndag 30 maj 2011

These shoes are made for walking...

Kanske kommer någon ihåg att jag köpte ett par 
Reebook Easy Tone Trend för en månad sedan.
Jag har använt dom varje dag sedan dess.
I dag konstaterade jag att jag inte gillar vanliga joggingskor längre!!!
Det kändes som att vagga runt som en anka!
Fast att de är raka under och de som jag använder är rundade;)
Konstigt!
Bilden är en Världshistorisk händelse;
Mina ben är så fula så de utesluts alltid från att vara med på bilder.
Nu är de motivet!
Jo, det har hänt en hel del med musklerna i dom!
De har vuxit!!!
Byxorna ser ut att vara trånga på benen och det har de blivit!
Jag lät t.o.m. en killkompis klämma mig på vaderna för att
låta sig imponeras av mina svällande spiror!
Kan meddela att hans kära fru ska köpa sig ett eget par skor;))

Här är några bilder på andra spiror.
Tyvärr kommer jag inte ihåg vad blommorna heter,
Om någon av er vet vad det är så tala gärna om det för mig.
Längs den sträckan där dessa blommar finns det både orkideér och ogräs.

Tyvärr gör sig inte tisteln mot bakgrunden, men den var så 
vacker i formen. 
Måste komma ihåg att återvända för att fotografera när blommorna slagit ut!
**********************************
Nu har jag dragit strecket för "fultygs buset".
Jag kan bara konstatera att jag är så glad att jag inte ska vara med och välja vinnare!
Stort TACK till alla som skickat tyg till mig.
Det var inte meningen, men oj, vad roligt!!!
******************
Nu är det hög tid att säga God Natt!
Har inte sytt ett stygn i dag, men ....
Kram Maja



9 kommentarer:

  1. Jag har fållat lukkukant och sytt en "hjärtesak". Nu går ögonen i kors. Natti natti.

    SvaraRadera
  2. Härligt att hitta skor som man gillar så mycket!
    Ha en bra tisdag!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt samtal igår.Satte igång de små grå........
    Jaha,nu väntar vi med spänning på bilder,och resultat!!!!
    Kram på dig och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  4. Härligt att du är nöjd och trivs med skorna! Jag undrar sååå om posten skötte sitt jobb eller ej? Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Hej hoppas det kommer bilder från fultygsutmaningen.
    Angelica

    SvaraRadera
  6. Visst är det skönt när man trivs i sina skor :o)

    Är så nyfiken på fultygs-utmaningen.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Tippar på att blomman heter "vitpyrola".
    Är mycket nyfiken på busbidragen!
    Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  8. Såna skor ska jag nog också köpa mig.
    Är också riktigt nyfiken på alla bidrag i fultygsutmaningen...:)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Jag har ju sytt ett täcke också med hjärtan Maria,mer till centrallager B..ditt broderi kom tyvärr som nr 2!!Kram,kram

    SvaraRadera