lördag 4 juni 2011

Hej å hå!!!


Har inte tid att skriva något idag!
Gäster kommer inom någon minut och när de gått ska jag sova!
I natt är det NHL-final match nr:2 och den ska jag se!
**********************
Jag är irriterad, lite lätt grinig, en aning trött och kaffesugen!
Kaffesuget går iaf att göra något åt, men det blir när gästerna kommer!
*************************
Tack Gunilla för all hjälp!
Hoppas att det fixar sig utan att jag måste besvära dig om samma sak igen!
Du är guld värd!!!
***********************************
Täcket ovan är KMs favorit 
(och egentligen mitt också, men det är KM som använder det).
OM jag hinner i sommar så ska jag sy ett till mig också!!!
Vill ha ett eget!!!
******************************
Ha en fin kväll!
(Om jag har tur så är jag trevlig och mindre frustrerad i morgon)!

Kram Maja 

5 kommentarer:

  1. Förstår att DH inte delar med sig av quilten......helt fantastiskt vacker!

    SvaraRadera
  2. Härlig quilt - hoppas du får tillfälle att sy en egen till dig! Kram Annika
    PS.Nu är det snart den 6:e - är det fler än du och jag som syr quilten med enkla kvadrater?

    SvaraRadera
  3. Hoppas du fick en underbar kväll och att humöret är bättre idag!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. P&K från Varberg ,,ikväll är det lugnt!!!Höres

    SvaraRadera
  5. Läckert täcke.
    Maken har inte tingat något åt sig, han är så varmblodig så han behöver inget. Det är bara jag som är frusen.
    Kram

    SvaraRadera