tisdag 8 november 2011

Efter en städ- och plockdag..

 ...i Paradiset så blev det lite stickning och just nu sitter jag i
mitt soffhörn.
Mitt sällskap ville vara nära. 
Även om det är mysigt så var det lite för nära...
Jag är trött. 
Hade sällskap i Paradiset i några timmar.
Det är mycket roligare att städa när man kan 
prata och tjata...

Hittade dessa i en låda!
De var inte bortglömda, 
bara placerade på ett bra ställe där jag inte skulle tappa bort dem!!

Allas vår Skylthäxa sydde block
 och nästan färdigt framsidan, skickade den till mig. 
Jag sydde resten av framsidan och sedan tog 
 Rut över och sydde resten.
Om två veckor lämnar vi över den till Ingrid från Stenum
och sedan får den vila där i väntan på att nästa container
går iväg till Afrika!
Tack Sussie!
******************************
Nu blir det strax sängen.
Ska bara kolla med dotra hur kvällens ridlektion gick.
Blev "medbjuden" på en kvällspromenad som
var både kall och lång!
Längtar till kojs!
Natti Natti!!
Kram Maja

5 kommentarer:

  1. Sötnosen Raja...:)
    Snyggt täcke!
    Ikväll var jag på stan men hann inte till garnaffären...:( men jag hoppas på att komma dit snart.
    Ha det gott!
    Vi hörs!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Trevligt sällskap :-)
    Jag har tvättat tyger och sytt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt med sällskap....snygg quilt till Afrika!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Söt ""round robin "" ni gjort,,,,tala om Granaffär Maria!!Det du!!kram

    SvaraRadera
  5. Visst är det mysigt med sällskap i soffan :-)))

    KRam!

    SvaraRadera