tisdag 1 november 2011

Så tacksam!

 I dag var brevlådan full igen!
Varje gång det händer så är första tanken:
"Hjälp, vad har jag nu beställt????"
Hur dyrt ska detta bli?
I dag var det dessa västar som anlände och
som tur är behöver jag inte betala.
För hur kan man sätta ett pris på något som hjälper någon 
att få värme och hålla sig vid liv?
Tack Margateta G; 
för att du hjälper till att hjälpa!!!

Tovade väskan i maskinen i morse.
Rosorna klarade sig bra, 
men oj vad liten den blev!!!
Nu har den fått hänga ut sig lite under dagen.
Gula sidorna och en annan telefonkatalog
 formade den;-)
*****************
Ny månad och jag har fått hjälp att dra
en vinnare.
Den som skrev den första kommentaren 
den 23:e Oktober får Ugglebonaden/kudden!
Grattis Eva i Malmö
********************
Nu tänker jag försöka att sitta och ta det lugnt
resten av kvällen.
Jag och Raja fick skjuts och mötte upp med KM på hemväg
 från jobbet och så promenerade vi ca: ½ mil hem.
Det känns i benen!!!

Det är fotboll på TV hela kvällen
så det är perfekt för lite handarbete!

Ta hand om er!
Kram 
Maja


5 kommentarer:

  1. Wow så spännande och tack så mycket.
    Har du min adress?
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga västar att värma frusna små ;)
    Så söt väskan blev!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Grattis Eva!!

    Äntligen sovs det här ,,och alla fyra!!Kram

    SvaraRadera
  4. Här är läget något bättre än igår. Jag har börjat virka en grytlapp!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Maja!
    Hur virkar du rosorna på den tovade väskan?

    SvaraRadera