fredag 18 november 2011

Paket...

Idag har jag lekt lite med ett mönster som jag hittade
för någon dag sedan.
SÅ KUL!!! 
och 
Något hände eftersom jag lyckades med att få alla 
de röda banden på höger sida!!!
Härligt i alla fall med en ny julsak som inte
har en enda liten tomte att skåda.
Lite snett och vint, men det bjuder jag på!
Ska sy med ett lite stabilare bakgrundstyg nästa gång.
För att det kommer att bli några mer paket det är jag rätt säker på!
Ni hittar mönstret här;
**************************************
Nu i kväll har KM, jag och Raja varit nere på stan och tittat på
"Stad i Ljus"
Fint, men lite tråkigt om jag ska vara riktigt ärlig!
Däremot så undrar jag lite hur dom tänkte här?;
 Denna ljusskulptur står i Garpadammen i Skövde.
Det är inte första året den stått där,
men jag saknar en liten gran eller en boll till...
*********************
Ha en trevlig fredagskväll!!!

Kram Maja

8 kommentarer:

  1. Skulle svara díg på mobilen men bokstäverna blev helt plötsligt oläsbara!!
    Gillar erant jul ljus,,,får en helt annan bild av den ..än som jag tror är tänkt!! har nog tittat!!!! för mycket på fråga Olle!!!
    Roligt samtal idag ,,hoppas bara inte Mats blev sur../kram

    SvaraRadera
  2. Läckert med paketen...kanske kan användas till en adventskalender. Fin ljusskyltning, ser lite ...ja vad ska man säga, konstigt ut....kankse skulle det varit nåt mer med ljus i.Trevlig Helg!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  3. Säger som EvaJ när det gäller ljusen :-)
    Paketen såg jag också häromdagen och tyckte det var en kul idé. Ska provas vid tillfälle men just nu har jag annat som måste bli färdigt (bl.a. en uggla).
    Kram

    SvaraRadera
  4. Såg också dom kul blocken.Läckert du sytt!
    kram

    SvaraRadera
  5. Gulliga paket, får nog hoppa över och titta på mönstret! Och vad gäller julbelysningen - tja.... har nog sett betydligt finare. Hade varit intressant att veta hur de tänkt! Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Ååå kjempeflott.. Dette har jeg også lyst til å sy!!

    SvaraRadera
  7. Fina och kul paket! Tack för länken. Kram Jenny

    SvaraRadera