söndag 23 september 2012

Nu har alla Pinglor och Drakar...

...sett det här täcket
och nu är det er tur!
Jag var lite snål med bilden av det , då i maj när det blev klart,
men det var för jag ville att alla damerna  i "gängen"
skulle få se det först!

Här är fram- och baksida och
visst bilderna blev lite små, men jag är så trött så jag orkar
inte fixa till dom en gång till.

Jag hade Drakarna här hemma hos min i dag
(banankakan fanns kvar och den var god, sa de som åt den).
Resten av eftermiddagen sov jag!
Nu är klockan 21.00 och jag gäspar så att käkarna går ur led!
Dax att sova!

Kram och Natti!

Maja 

8 kommentarer:

  1. Den är jättefin och ännu finare i verkligheten!
    Jag har också sovit flera timmar på em idag. Tänkte sy men det får jag göra imorgon istället:))
    Kramelikram Mia

    SvaraRadera
  2. Så du kan hålla hemligheter såå länge ifrån oss?? Det hedrar dig Maja! Man ska nog favorisera de fysiska vännerna ibland... men bara lite :D Jättefint täcke... på båda sidorna... det kan du kura under i vinter när du tittar på hockey och jag gör nåt annat!
    Kram och sov gott

    SvaraRadera
  3. Vilket färgglatt täcke!! Man blir glad bara av att titta på det :) Det har du gjort bra!
    Jag har septembers tidningsutmaning ute på min blogg nu. Ett julhjärta fick det bli.
    Kram, Gun A.
    http://rutigt.wordpress.com

    SvaraRadera
  4. Ännu en härlig Majjig quilt!!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera