måndag 4 november 2013

Färg och Form...

...är mycket intressant, tycker jag!
Det finns så mycket att se och så mycket att känna.

I dag har jag letat knappar.
Vilka roliga färger och former de har!
Jag skulle ha en stor svart, 
men det tog mig nog en halvtimma att hitta den "rätta".
"Bara" för att jag fastnade med att sitta och sortera, känna och titta på dem!
***********************************
Scrapsbiten ska bli en liten nesse,
bara jag får tid...
(...tror jag;-)
*******************************************
Det stickade,
mjukt och lite vasst samtidigt!
Dämpade färger till en vän som borde fått den i går!
Förhoppningsvis är den klar på torsdag!
Förhoppningsvis!!!
******************************************
Det svart/röda ett projekt i flera delar.
Jag "leker", njuter och konstruerar.
********************************************
Nu ska jag känna efter hur mjuk min säng är!

God Natt!
Kram//Maja


5 kommentarer:

  1. Det är roligt med knappar. Jag tar alltid bort knapparna i kläder som ska slängas. Fick en kartong med flera burkar med knappar i från mamma. Har inte hunnit utforska dem ännu.
    Hos syrran sydde jag ett block i crazyteknik av scraps från Linnéas babytäcke , ska bli framsidan på en liten väska till henne. Nessen i söndagens inlägg är sydd av scraps och jag anmäler den till din scrapsutmaning.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, kreativ är du både i text och bild. Roliga projekt du hade framför dig. Visst är det häftigt med knappar, men det är med dom som med scrapsen, lådan bara växer. Kram från MonicaJ

    SvaraRadera
  3. Jag älskar knappar:) det är så roligt att det finns så många färger och former:)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. " Knappsjukan" känner jag igen:-)))
    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Härliga glada Majjiga färger!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera