måndag 25 november 2013

Så tacksam!

Min axel värker och jag har t.o.m. svårt att skriva på datorn!!!

Ingenting har sytts idag,mer än några garnändar som skulle fästas.
Mössan blev skön och den ser inte helt konstig ut;-)
Ännu finns inget fotografi på den, men det kommer!

Låt mig istället få visa bilder som kom från 
"min Mia".


Tekniken är omvänd applikation och visst blev det en läcker väska!
Smart foder tycker jag!!!

Jag är tacksam för att Mia skickar sina bilder till mig och låter mig bjuda på hennes arbeten!


I dag länkar jag till 

 Ta hand om er!
Kram//Maja




7 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre snart<3
    Imorgon blir det premiär för väskan:))
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Ja denna omöjliga Mia med sina möjligheter Tack till er båda för ni vill länka till Visa och Berätta,måndag.Bambikramar

    SvaraRadera
  3. Ajaj, ond axel är inget att leka med. Ta det lugnt och vila ett par dar så du har chans att återhämta dej.

    Kram till dej från mej.

    SvaraRadera
  4. Var rädd om axeln och hoppas att den blir bra snarast så du kan sy igen. Kram sytanten

    SvaraRadera
  5. Krya på dig Maja! Mias väska blev jätteläcker! Himla smart med fickorna också. Kram Ulrica

    SvaraRadera
  6. Oj, oj Maja. Det låter inte så kul. Jag hoppas att du snart blir bra. Mias väska är verkligen läcker.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Flott veske Mia har sydd. Smart fór, enig.
    pass på din skulder, det kan bli langvarig om du ikke er forsiktig.

    SvaraRadera