lördag 18 juli 2015

Presenter som passar!

Ene sonen har varit i Italien och sedan tagit sig hem med bil genom Europa.
Då finns det ett flertal tillfällen att handla små presenter till dom där hemma.

Idag kom han till oss på middag och dessutom 
hade han med någon gåva till var och en av oss.


Denna var till mig!

En STOR burk med fina färger, söta bilder och alldeles:
Tom!!!

Den grabben han vet exakt hur han ska göra för att få mamma glad!
Här får jag plats med mycket tyg!!!
T.ex dessa som jag blev "presentad" med igår!
Tack snälla Eva!
Redan nu vet jag att det kommer att bli en liten beställning av några av dessa,

Så kan det gå till hos familjen G.

Mamma älskar burkar och hårda tvålar.
Då får hon det!
Syster och bror gillar karamellerna som ursprungligen legat i burken.
Då får dom det!
Ja, inte bara naturligtvis, men mamma slapp att få dom!

*****************************************************************

Tack snälla för alla kommentarer på mitt 
"häxkittel-täcke"!

I morgon ska det tvättas och torktumlas!
Då får vi se hur det blir!
Spännande, spännande!

Ha en trevlig lördagskväll!

Kram//Maja


3 kommentarer:

  1. Fina o passande presenter :).
    De där tygerna är ju såå fiina. Men jag tänkte ju
    ge mej lite köpstopp,,,, vete tusan om det går att hålla ;)

    Fortsatt trevlig helg, kram.

    SvaraRadera
  2. Tomma fina burkar är inte fel, å tyg går alltid att stoppa in i fina gömmor.
    Tygerna är ur läckra, hoppas du syr någon riktigt snyggt av det.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Fräscha tyger och vilken härlig burk!!! Det blir säkert något fint av tygerna.

    SvaraRadera