lördag 25 augusti 2012

För längesedan...

...sydde jag sådana här!
Några blev Afrikatäcken.
Någon blev en kudde 
och den här hamnade hos Sanna.
Inte ens färdig fick den ligga på nattygsbordet som duk!
Tösen har flyttat, men duken låg kvar...
...på golvet!
Det man hittar, det får man, eller???
Jag anser härmed denna vara min!
Kanske kan det bli en kudde.
Det skulle nog passa mig!
Jag fick iaf en väldig lust att sy nya block med denna tekniken!

Detta varit en riktig skitdag!
Visserligen har jag sytt en del som jag känner mig nöjd med, 
men inget är färdigt,
men annars så tänker jag på den där devisen som sa.
"Kan man inte säga något snällt,
 så är det bättre att man inte säger någonting alls"!!!

Kväll & Kram

Maja

8 kommentarer:

  1. Även skitdagar går och är sen försvunna! I morgon är en annan dag och det är ju snart!
    Nu får du allt berätta... hur syr man den tekniken?? Det blir en passande kudde till nån som heter Maja! Riktiga Majatyger!!
    Kväll & Kram

    SvaraRadera
  2. Häftig ruta, man blir nästan lite yrslig av att titta på den. Fina färger. Posten kommer inom kort, lägger det på lådan imorgon eller på måndag.
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  3. Visst får man behålla det man hittat. Tror det blir något riktigt fint Majigt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Crazy curves är kul att sy,,här i Varberg hade jag ett tema om menyn på agendan en termin,,och just denna tekniken var tallriken!!!
    Numera finns det ju mallar men de är då mer stukturerade,,ett roligt tips att sy!!Kram

    SvaraRadera
  5. Häftigt block!
    Nu är vi hemma i Gbg igen. Ska skicka lite bilder till dig sen:)
    Bamsekram Mia

    SvaraRadera