fredag 24 augusti 2012

Ingenting händer...

...i mitt Paradis!
Jag vill, men orkar inte så
mycket just nu!
Tycker inte att jag har så mycket att visa,
men mina ögon fastnade på denna kvilt flera gånger 
nu när jag kollade igenom bildarkivet.
Denna kvilt tog Sanna kort på på
kviltmässan i Galway.
Jag har ingen aning om vem som sytt,
men jag tycker att den är riktigt läcker!

I kväll har vi varit på kalas och naturligtvis så
hade jag kameran med mig.
Tyvärr kom jag inte på det förrän vi kom hem!!!
Det var riktigt synd för vi tillverkade väldigt fina
yo-yo hjärtan som vi monterade på resåren till tofsar !!

Nej, här väntar rejäla tag innan man kan tillåta sig att somna!
Det finns väl inget värre än att lägga sig med stök runt omkring!?

Kväll på er och God Natt!

kram
Maja



5 kommentarer:

  1. Det är typiskt att ta med kameran men glömma att ta bilder.
    Läcker kvilt? Njae, jag tycker det ser ut som en massa larver och jag tror inte jag skulle vilja ha den på väggen hemma.
    Har du så stökigt i sovrummet att du inte kan somna?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sov gott önskar tre tjejer o en kille!!!

    SvaraRadera
  3. Oj... undrar hur många gånger man gör så... glömmer kameran i väskan?! Trött kropp behöver vila Maja! stöket klarar sig över natten... ingen tar det!:D
    Sov Gott
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj vilken läcker kvilt.

    Här är orken för fritidssysslor på sparlåga... efter en intensiv första vecka på jobbet efter sommarledigheten.

    Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  5. Här orkas det inte heller så mycket. Första veckan efter semestern tar på krafterna. Men jag ska försöka orka med lite sömnad i helgen i alla fall. Kramar Ullis

    SvaraRadera