måndag 6 augusti 2012

Låt mig presentera, Theo!!!

Äntligen får han vara med!
När bilderna togs var han 11 månader!
Nu är han1 år!!!
Kalaset var i förra veckan.
Vi bara provade hur täcket skulle ta sig ut i vagnen.

En riktig "mys-pys" till grabb!
(Mamma Therese är dotter till min kompis
och har tagit bilden).
Här står han i mitt knä och ska försöka att ta mormors blomma!
Mormor?
Jo, det är min sykompis Bettan.
Hon har sytt denna härligt färgglada kvilt till Theo,
men som vanligt så gömmer hon sig bakom sitt arbete
och vill inte vara med på bild!

OM,
någon skulle undra vad som hände med 
de utlovade grytlapparna och Mugrugs,
så är de färdiga, 
men batteriet till
kameran behövde laddas!

Kram från
en febrig Maja

5 kommentarer:

  1. Då behöver du ett extra täcke då till natten kan jag tro! Så leta i gömmorna och kryp sen ner och sov dig frisk!! En alvedon eller nåt kanske skrämmer iväg en bacillen!
    Krya på dig
    kram

    SvaraRadera
  2. Vilket mysigt täcke. Det är härligt med småttingar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fint täcke Bettan sytt.
    Och du själv ska lägga dej under ett eget täcke ock krya på del,
    Kram!

    SvaraRadera