måndag 13 augusti 2012

Hann nästan ingenting

Att planera vad man ska göra är väl en bra föresats, 
men det finns alltid ett 
MEN!!!
Det blir inte alltid som man tänkt sig!!!

Jag hann bara skära upp lite grand och
sy ännu mindre.
Däremot så hann jag skära väldigt mycket fel!!!
Irriterande!
 Javisst, men jag får ju chansen att sy något annat av tyget
som jag "förstörde" i dag!

Inte blev det många sömmar sytt heller!
Någon som kan gissa vad jag försökte börja på?
OM någon tror sig veta,
skriv en rad.
Rätt svar kan ge "en näve scraps". 
Annars får ni vänta ett litet tag så kommer svaret;-D

Strax dax för natten!
kram
Maja

11 kommentarer:

  1. Oj, man kan aldrig veta vad du hittar på. Det borde i alla fall vara något som är större än en nesse eftersom du skar till tyger. Kanske en duk??
    Kram

    SvaraRadera
  2. 9-rutor till en 'sisters choice' :))
    ...jag brukar också göra fel... Skära, sy, sprätta, göra om samma fel en ggn till...
    Bättre lycka i morrn,
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det blir säkert nåt väldigt läckert!!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  4. Det finns väl inget mer irriterande än att skära fel! Att sy fel är ok, det går ju ändå att sprätta, men skär man fel då är det ju kört liksom. Vad du ska sy? Jag är inne på samma spår som Anne-Marlen! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Tror faktiskt AM satte pricken på spiken....ger har du väl gott om,,eller????Hörs vi om en stund??Kram

    SvaraRadera
  6. Min fantasi är inte på topp direkt och vad du tänker sy kan man ju inte riktigt veta! Du överraskar ju med allt du hittar på . Men tankarna gick samma väg som AM och de andra... det har ju varit på tapeten nu! Men jag väntar väl och ser :D
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag har svaret - något majigt. Det måste ju vara rätt! :-)
    kram

    SvaraRadera
  8. Det är väl bara att gissa då :) Jag tror........hmmmm.....en väska!!! Ja, klart att det måste vara det....eller......??
    Kram, Gun A.

    SvaraRadera
  9. Och jag gissar på en presentpåse. Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Och jag gissar på.....en mugrug! Kan ju inte gissa på samma som alla andra!

    SvaraRadera
  11. Gissa ger jag jag mig inte på den här tiden på morgonen när hårddisken inte riktigt hunnit med att starta upp ;)
    Men att det vill blir bra och Majjigt i slutändan det vet jag oavsett tid på dygnet!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera