torsdag 15 maj 2014

Blockar, städar och plockar!

Min symaskin väntas hem i morgon!

Under tiden fortsätter jag att städa i mina påsar, lådor, väskor och korgar med 
garn!!!
Titta vad jag fann i en gammal kartong!

Mina blommor som påbörjades för ca:1½ år sedan!
Jag har 103 stycken färdiga.

Det kanske är läge att stanna där och
 spara resten av garnet och sticka en slipover!

Jag ser ju att jag har försökt att "hålla på mig", att verka lite mogen
och inte köpa en massa olika glad-färger.

Någonstans i vår klädkammare finns originalet.
En pläd jag virkade på 80-talet och som alltid var med i mina bilar.


************************************
Jag kommer att få lite att göra,
bara min "vita prins" kommer hem igen!
Kolla vad Carina har hittat på!

Det är SÅ ROLIGT med utmaningar!

Kram och God Natt!

Maja

3 kommentarer:

  1. Garn garn - härligt!
    Inget sticka eller sy för mig idag..

    SvaraRadera
  2. Lycka till med eran utmaning!!Bambikram

    SvaraRadera
  3. Gladfärger kan man inte få för mycket av! Kram på dig, Maja!

    SvaraRadera