onsdag 21 maj 2014

Stadkantsarbete

I dag hittade jag äntligen in till symaskinen igen!
Tröskeln är hög när man inte riktigt orkar eller har den rätta inspirationen,
men jag hade en "lukkekant" som måste på en bonad.
Förhoppningsvis orkar jag sy det sista på kanten i morgon.

När jag sytt en stund ville jag inte lämna maskinen!
Jag kom på att jag behöver en öppen förvaring vid min raksömsmaskin.
Så nu har jag min lilla trio färdig!
Där fick du igång mig evassyrum.blogspot.se, med din fina nåldyna till mig!

************************************************
Ha det gott!

kram//Maja


2 kommentarer:

  1. Tycker de är så fina alla stadkantsalstren som du visat:))
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det är när vi kan ge varandra inspiration! Din förvaring var ju perfekt att använda stadkanterna till, det blev så snyggt och passar så bra till den! Ja, det kan vara lite trögt att komma igång efter en sån där period men sedan är det något som lockar eller något "måste" som pockar på och så är man igång igen. Skönt att höra!
    Kramisar

    SvaraRadera