torsdag 30 juli 2015

Och jag som trodde att jag hade vunnit!

Det hade jag INTE gjort, 
men fina presenter låg i brevlådan idag!

I förra veckan bad jag EvaJ att köpa några lotter till mig i deras lotteri som de har under utställningsdagarna nere i Träslövsläge.

I dag kom ett vadderat kuvert med två supersöta små förvaringar!

Jag skickade iväg ett Tack till Eva för lottvinsterna
 och fick till svar att det var inga vinster bara presenter från henne!

Det var en dubbelvinst för mig!
Presenter från någon som tänkt på en under tiden de valt ut tyg och sytt 
det "smäller" högre hos mig än en lotterivinst!

Tack snälla EvaJ!
Det var en rolig och väldigt gullig överraskning!

Nu blir det mys framför TV:n.
KM ska kolla friidrott och kanske kan jag sticka några maskor under tiden.
Fingertopparna är inte helt kuranta för handsömnad än, 
men kanske kan det fungera med lite stickning!

Ha en trevlig kväll!

Vi har blå himmel med vita moln!!!

Kram//Maja

1 kommentar: