onsdag 8 juli 2015

Tack och tacksamhet!

Först av allt Tack för alla trevliga kommentarer till gårdagens bloggning!
Personliga svar ligger på agendan, men det är ju det där med tiden...

Tiden, ja!
-Det går fort när man har roligt eller i alla fall fullt upp!
I dag är det exakt två år sedan han flyttade in hos oss!
Våran underbare Zacke!!!
Jobbig som 17 när han möter "fel" hundar, 
men alldeles mysig mot oss som han har "hand om" och sina tik-kompisar i hundgården.


 Jag skrev att jag skulle visa dessa när de var sydda!
Förhoppningsvis blir det i morgon.
Tack supersnälla Annika med bloggen:
Du och jag har haft kontakt i många år 
och det är ingen nyhet för Dig att dessa stadkanter står högt i kurs hos mig!!!
TACK, TACK, TACK!!!!
*********************************

I dag fick brevbäraren mer att göra!
Ett kuvert till!
Maggan i Skåne skrev och tackade för att hon får vara med på mina "bus" 
fast att hon inte har någon blogg.
Klart att Du får Maggan!
Jag lovar att det kommer att bli "nessar" utav dessa!
Tusen Tack till Dig också!
********
Jag blir så glad över dessa överraskningar och 
helst skulle jag sätta mig och sy med en gång, men maken ropar att kaffet är klart,
så det blir ingen sömnad idag!

Ta hand om Er!

Kram//Maja



3 kommentarer:

  1. Vovvar är för mysiga, likaså katter.
    Såklart att du är värd tyger på posten, så som du peppar oss på din blogg.
    Sen att jag inte syr och bloggar lika ofta är något helt annat:))
    Ha det så bra

    SvaraRadera
  2. Sikke fine gaver du har modtaget med posten i dag. Du er rigtig dygtig til at anvende stadkanter :-). Stoffet/tyget med busser er vældig sjovt.
    Åh ja, disse hanhunde er ikke altid helt nemme, når de møder andre hanhunde.
    God weekend til dig fra den anden side af Øresund,
    Anne-Mette

    SvaraRadera
  3. Tänk att det redan gått två år - det är inte klokt. Hoppas att du och Zacke får många fina år tillsammans framöver!

    SvaraRadera