söndag 3 maj 2015

Det är Okay...

...att repa upp när saker inte blir som de ska!

Jag fick ett mail idag där ordet repa upp nämndes och
det var som att det gick upp ett ljus för mig.

Gör om och gör rätt!!!

Det är ju faktiskt mycket bättre att repa och ändra än att det aldrig blir färdigt!
Dessa garner skulle en gång bli en sjal.
Nu funderar jag på att virka mormorsrutor eller någon annan liten ruta av dom och göra en pläd.
De vill nämligen inte bli stickade så att det ser snyggt ut!

Här hemma går "flyttkarusellen" och det börjar kännas bättre och bättre för var dag som går,
men jag har inte varit inne i mitt paradis sedan i fredags!

Däremot så har alla garner bytt plats och hamnat i ett stort skåp.
Detta blev nästan fullt, så nu har jag satt mig i "garnköpsförbud"!

En dag av lyfta, flytta, skrubba 
och hänga om kläder har gått mot sitt slut!

Jag är trött!
Behagligt trött, men trots allt trött!

Go´ Natt!

Kram//Maja



2 kommentarer: