tisdag 19 maj 2015

"Fultygsutmaningen"

Tänk att det där med vad som är vackert eller inte
beror så mycket på vem som betraktar och vad den personen tycker om eller inte.

För en tid sedan fick jag frågan om jag ville vara med på en "fultygsutmaning"!
Naturligtvis!!!
Alla utmaningar som inte innebär allt för stora faror, risker eller höga höjder är välkomna hos mig!

Nu tänker jag skicka "fultyger" till avsändaren av dessa,
så att vi båda två blir av med sådana som inte är favoriter.

Sedan får vi lägga till ett extra tyg!
Spännande!
Vad kan man göra med tecknade serietyger och höns?

Tankarna snurrar och jag undrar så vad min utmanare tänker göra!

Kram//Maja



3 kommentarer:

  1. Vad spännande!
    Tänkte just på hur fula tyger försvinner i det stora hela när jag gjorde Majas vändbara igen som jag nu är färdig med:) Jag hade en del tyger som kändes lite fula och även att färgkombinationerna blev lite fula, men sen när man tittar på hela täcket så syns inte det. Då ser det ganska vackert ut:)
    Det är som med oss människor. Vi tycker ofta att vi har en "ful" skavank här och där på kroppen, men när andra människor ser på oss ser dom inte det utan tycker vi är ganska vackra också:))
    Ha en bra dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag ser inte så mycket fult, " men smaken är ju som baken, sägs det ju" Kram..

    SvaraRadera
  3. Ful tyger, så tänkte du nog inte när du köpte dem hoppas jag.
    Men ibland undrar man VARFÖR man köper vissa tyger.
    Lycka till med sömnaden
    Må så gott

    SvaraRadera