onsdag 20 maj 2015

Fula tyger?

-Nej, egentligen inte!
Bara svåra att kombinera med andra/varandra kanske!

Nu tänker jag lägga ihop alla mina tyger, klappa på dem 
 och sedan ska jag fundera!

Någon sade en gång:
-Om man tycker att man har fula tyger så har man inte skurit dem tillräckligt små!

Helst skulle jag vilja sy något som jag aldrig sytt tidigare,
MEN  det är det där med fantasin!

Vi har i alla fall rätt så god tid på oss.
Den 1/8-15 har vi satt som tänkbart redovisningsdatum.

På tal om redovisning.
Hur går det med den "Djuriska utmaningen"?
Det är väl rätt så snart bara två veckor kvar och jag 
 vill ha bilder av era färdiga alster senast på förmiddagen den 5/6-15!

God Kväll!

Kram//Maja

3 kommentarer:

  1. Det här ska bli spännande. Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Lycka till med era tyger Carina och du Maria är alldeles övertygad om att ni får ihop något läckert!!Bambikram

    SvaraRadera
  3. Maybe add some plain fabric and make a granny square quilt?? I'm sure you'll turn them into something lovely :)

    SvaraRadera