tisdag 16 juni 2015

Post!

Idag kom en hälsning kom från en riktig raring!

Ljuvliga tygbitar (det var några mer, men de var inte i närheten av kameran).

Äntligen infann sig sylusten igen och eftersom vädret var sådär så följde jag mina "lustar"
och sydde!

Jag vill tacka Eva för den fina omtanken.
Tygerna på bilden här är redan med i ett arbete!!!
Tänk att det kan räcka med en liten knuff i rätt riktning för att komma igång!

***********************************************************

Än en gång har jag svårt med att svara på kommentarer.

De hoppar ner och lägger sig i utkast och sedan får jag försöka att skicka och skicka och har jag tur så går de iväg till slut!

I eftermiddags höll jag nog på i en halvtimma med två mail!

Hoppas att ni kan överse med svar från mig just nu.
Jag skriver, skickar och hittar dom i utkast efter ett tag!
Ibland funkar det och andra gånger inte alls!

Är det någon som vet varför det blir så?
Berätta gärna!
Kanske kan jag ändra på något, men jag vet verkligen inte på vad!!!


Ta hand om Er!
Kram//Maja

3 kommentarer:

  1. Härligt med brev i låda som innehåller tyg dessutom.
    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med 'komentar' problemet, hoppas det löser sig!
    Må så gott

    SvaraRadera
  2. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen ljuvliga tyger! Må så gott! Kram

    SvaraRadera