fredag 19 juni 2015

Trevlig Midsommar!

En riktigt skön och trevlig midsommar önskar jag Er!

På grund av det idoga regnandet får ni nöja er med en bild på min morsdagsblomma
för jag har ingen lust att gå ut och leta reda på några vackra sommarblommor att fotografera i detta vädret!

Ni ser utsikten från mitt skrivbord på den andra bilden.
 Det regnar så att man knappt ser över gården!
Midsommar och kallt och vått.
Under morgonpromenaden med Zacke mötte vi folk med mössa och vantar och jag avundades dom!
En mössa hade inte varit fel att ha på idag!

Inom några minuter kommer gästerna och sedan vankas det några timmars kortspel!

Var rädda om Er!


Kram//Maja

3 kommentarer:

  1. Glad midsommar till er också!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Trevlig midsommar till er också! Kram Ulrica

    SvaraRadera
  3. Precis så har vädret varit här t.o.m. igår. Idag midsommarafton är det ett undrbart sommarväder, sol, lite moln en varm vind. Önskar ändå en trevlig midsommar till er.

    SvaraRadera