onsdag 17 juni 2015

Utmaningen!

Nu har hon plockat ihop årets utmaningstyger!!!
Hon är ju Brita på http://quilterians.blogspot.se/ 
och kolla vilka härligt somriga tyger det blir som ska utmana oss i år!

Jag och några sykompisar har gjort vår beställning!

Har Du?

Detta ska bli så kul!!!

***************************************************************

Här går det framåt med sömnad och sjukgymnastik!
Det är roligt när man får beröm och det behövde jag!!!

Roligt också att Sanna kom och hälsar på lagom till midsommar 
och att huset fyllts med hennes saker och kompisar.

Det är nu man börjar inse att det nog blivit rätt så tyst här hemma ;-)

Nu ska jag i alla fall lägga mig och läsa!
Ny Lee Childbok inköptes i kväll och jag måste nog kolla några blad bara!

Ha det gott!

Kram//Maja

4 kommentarer:

  1. Marint jo ja tackar, men jag får hoppa över Britas utmaning i år :(
    Har en flytt framöver som måste gå före.
    Undrar vad du tänker hitta på!
    Må så gott

    SvaraRadera
  2. Utmaningstyger som heter duga, luktar sommar och hav�� skall bli spännande att se vad du åstadkommer med dessa. Jag gillar både mönster och färgerna��. Kram från MonicaJ

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra att det går framåt! Jag börjar också få lite sylust, men eftersom mitt framtida syrum just nu gör tjänst som ett "äsch-sätt-skräpet-där-sålänge"-rum så lär det ta någon vecka till innan jag kan bana mig väg fram till symaskinen...
    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  4. Härliga sommartyger, kul att se vad Du förvandlar dem till.
    kram

    SvaraRadera