lördag 28 maj 2011

Barcelona vann!!!

Nu är matchen slut och jag kan konstatera att
FC BARCELONA 
Vann Champions League!!!
**************************************
Jag har varit upptagen hela dagen med att slåss mot 
Mr. Deadline.
Foto kommer den 6/6, 
 men först ska jag kvilta och kanta färdigt.
Vädret är inte det bästa här så det är inte tal om att sitta ute och sy lukkekanter.
************************************
Bilderna på Raja är tagna förra lördagen.


När jag hade Pinglorna på kurs så hade 
Jakob och Malin med Raja på Pic-nic.
Mycket har hänt på veckan som gått och en stunds eftertanke
skadar inte. 
*********************************
Nu ska jag sätta mig och slita lite till på stolen vid 
min kviltmaskin.
 Vill inte lägga mig förrän kviltningen är gjort!
***********************
Ta hand om Dig!
Kram Maja

5 kommentarer:

  1. Olé, olé! Här finns ingen TV så jag missade matchen.
    Vi är också flitiga och sliter på stolar och symaskiner.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härlgt att du vann mot den där pottsorken Mr Deadline, får väl se hur min match går, men jag håller på mig ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Min quilt har legat sedan i mitten på Maj och väntar och väntar.Tänk vad skönt det äratt kunna slå sig på bröstet!!!Kramis

    SvaraRadera
  4. Ska bli kul och se hur den blir!
    Jag har planerat hur jag ska sy mitt överkast nu och har börjat skära rutor. Skar en cm för lite på en ruta....grrrr! Men det får ordna sig på nåt vis ändå.
    Det här blir ett långtidsprojekt känner jag.
    Ha det gott!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Ska bli kul att se vad du har gjort! Här har Mr Deadline fått sig en rejäl match idag. Jag vann! Nu är det upp till posten att se till att sköta sitt jobb och leverera min utmaning hem till dig. Kramar Ullis

    SvaraRadera