torsdag 5 maj 2011

Hur roligt kan man ha egentligen???

Det är en fråga som man kan ta och fundera en hel del över!
I dag t.ex. så har jag ägnat en stor del av dagen till att ligga och läsa 
och samtidigt värma och mysa med min lilla Raja.
Sedan kunde jag inte hålla mig;
Fast att jag inte skulle sy något!!!
Tänk vad många kompisar man får i tankarna när man ser detta;
Patrik, Bettan, Vivianne, Carina, Anna och Gertie.
Än är det ju lång tid till den 6/6-11 så det kanske finns fler som vill vara med.
*************
Har förstått av mail och bloggar att ni fått era kuvert idag.
Har också förstått att alla inte har samma åsikt som jag om vad som är snyggt;)
*************
Kvällen har gått fort så som tiden brukar springa iväg när Evaj och jag pratar!
Råd och inspiration far runt genom luften och jag önskar 
att jag skulle hinna sy allt som vi pratar om!
******************

Ännu mera Afrika-täcken!
I dag blev jag uppringd av en dam som läst om oss i Hemmets Journal.
Hon ville skänka barntyger!!!
Tror ni att jag tackade nej?
-NEJ!!!
Vi behöver verkligen att få in lite barntyger nu.
Visserligen var jag och köpte två tyger i går, 
men det är ju så roligt när man får "gotta" sig med tygerna med barntryck!
************************
Till sist!
"M"
Jag kan inte kommentera på din sida längre!!!!
Det går inte att skriva alls!!!
Läser dina ord, men eftersom jag inte hittar din mail-adress 
så får jag nog skriva brev till dig igen om vi inte ska tappa kontakten!!!
*************************************
Ha en skön kväll!!!
Kram Maja


7 kommentarer:

  1. Min "fultygsbit" har anlänt! Blir perfekt till mitt projekt. Inte lär det bli många kvadratcentimeter över, men det räcker :)

    SvaraRadera
  2. Oj då mitt inlägg försvann!!!

    Tänk vad vi sytt i våra tankar idag när vi talades vid.Så INSPIRERANDE och mysigt!!!Tack för samtalet.

    Imorgon är en annan dag och då kanske jag skall tänka vad jag skall sy av eran utmaning..men först måste jag nog ladda batteriet eller sova på saken,,bästa medicinen är nog en Skövde skype!!Kram på dig och sov gott

    SvaraRadera
  3. Nu eldar det på för fullt i hjärncellerna efter brevet som kom idag...:)
    Såg lilla nyklippta Raja idag från gårdagens blog, hon e såååå söööt!!!
    Kram kram Mia

    SvaraRadera
  4. Nu har tygbiten kommit men jag kan inte tänka mig att det är det fulaste tyget du sett.
    Jag har en idé men måste testa med ett annat tyg för att se om jag klarar av det, hihi.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Man får ha hur roligt som helst, visste inte ens att det fanns ett hinder för roligt man kan ha. Men så finns ju den andra sidan också ibland, man kan ha hur tråkigt som helst och man begriper inte ens varför. De små grå jobbar hårt här just nu.

    SvaraRadera
  6. Jag måste bara få säga för din energi o positivitet...den som ändå var sådan...suck...
    men det inspirerar o gör att man blir peppad o de vill jag tacka för...
    Kramiz

    SvaraRadera
  7. Säger godnatt Maria,hörs imorgon!!Kram

    SvaraRadera