tisdag 7 april 2015

Blått


Min dag har gått i blått!
Först blev det en blå liten väska och sedan
tre par blå gardiner!
Väskan är en present som ska ges bort i morgon och
gardinerna ska till sonen.
Om de inte duger till unge herr G,
 så kommer mor att ta tillbaka dem utan prut!
Då slipper jag sy nya till mig!
Det prickiga tyget är en favorit som nyss inköptes hos
 "Titti på Ranten" just för att sitta 
vårt köksfönster.
Nu hamnar de istället hos sonen, 7 våningar upp
 och ingen mer än han och ev. gäster kommer att se detta vackra Moonaluna-tyg.


På tal om tyger och affärer så har allas vår Mangs Eva öppnat eget!
Hon öppnar med en Giveaway och en inbjudan till att kika runt i hennes webbshop!
Gör det så får Ni också lotter till hennes dragning.


Jag ska in och "botanisera" och välja ett favorittyg, 
men vilket tyg jag väljer det avslöjas inte idag!

Lycka till Eva!

och

Kram och go´kväll till er alla!

Maja

2 kommentarer: