fredag 3 april 2015

Lååångfredag!

Här i huset har vi verkligen haft en lååångfredag!
Det har varit IKEA-besök för några av oss.
 Någon har bakat.
Vi har haft besök.
 Jag har ägnat mig åt design och sömnad.
Fortsatt flyttning och till sist rörmokeri!

Snart är det dags att gå och lägga sig och det ska bli skönt!

Tack för alla Påskhälsningar som jag fått!
Både de här i bloggen och de privata!

Jag är ledsen, men jag har inte besvara något!
Jag har inte hunnit!!!

Som tur är så hade jag påskduken klar!
Det var ett av de mönstren som vi sydde senast vi träffades på Skövde Symaskiner.
Det var så roligt att se Ulricas version i hennes blogg!

Ha det bra!

Kram och nästan God Natt!

Maja

1 kommentar:

  1. Härlig löpare! Önskar dig en god fortsättning på Påsken.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera