torsdag 9 april 2015

Vilken tur...

...att jag hittade min försvunna bild!

Jag tänkte att det kunde vara roligt att visa Gunilla och Er andra vad jag sytt av det ena tyget som hon skänkte mig för ett tag sedan!

Jag har "lekt" med "Rådhustrappans mönster" och tycker att detta blev ett helt OK resultat!

Nu är det blå nästan slut och resterna kommer att hamna i något scraps-arbete.
***********************************************************************

I morgon är det dags för redovisning på det lilla buset som jag drog igång för ett tag sedan!
Jag saknar fortfarande bilder från några, men jag visar de som jag fått när jag skriver min bloggning i morgon.

Ha det nu gott!

Jag kommer att "krascha" i soffan!
"Någon" har varit på träning i dag och kroppen känns som kokt spagetti!

Kramen på Er!

Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar