tisdag 21 april 2015

Jag har fått nog!

Ja, så är det!

De senaste dagarna har min sax- och skärknivshink trillat omkull 
så många gånger så jag har slutat att räkna!
Antagligen är orsaken att det har flyttat in lite mer skärknivar och några nya saxar, 
men ändå!
Det är så tråkigt att behöva ligga på golvet och plocka upp dem!
Alltså behövdes något riktigt tungt som inte skulle välta i första taget!
Mitt val föll på en glaskaraff.
Antagligen tänkt att servera nypressad apelsinjuice i,
Riktigt snygg alltså!
Nu står den stadigt och förhoppningsvis är det ett irritationsmoment mindre i mitt liv!
Snacka om i-landsproblem, men man är ju bara människa!;-)

Go´Kväll på Er!

Kram//Maja

4 kommentarer:

  1. Bara inte karaffen blir för full och trillar ner och går i kras. Men snyggt är det

    SvaraRadera
  2. Ja att slänga saxar går ju bara inte!!!
    Bra med stadigt glas om den nu inte trillar i golvet:(
    må så gott

    SvaraRadera