söndag 30 mars 2014

Marsmånads Tula-block och påminnelser!

God Kväll på Er!

Helgen har gått i sömnadens tecken,
men innan jag hann in i Paradiset för att sy så
sprang jag runt på loppis för att leta efter den "perfekta pallen".
Tyvärr verkar den inte finna att få just nu, men vattenbaserat klarlack och nya
penslar är inköpta och ligger och väntar på att bli använda.

Jag hade att göra ändå och här är bilder på Marsmånads 
Tula Pink block.


Denna gången var det den svart/grå scrapslådan som fick komma fram!
Jag har inte sytt någon scrapsbag i svart/grå än och borde väl passa på när jag har tygbitarna framme,
men det finns så mycket annat som jag vill göra istället. 

**************************************************************

Nu till påminnelserna:
Om Du har Bidrag till Mars "Scrappiga Stjärnor" 
så glöm inte att länka och sätta in senast i morgon.

Dessutom så har jag en liten utmaning som går ut på tisdag.
Har du sytt någon variant av stjärntäcket som jag skickade till lille Erik i Norge?
Glöm inte att blogga om det eller att skicka mig en bild 
(maria punkt grahm at outlook punkt kom) så att du kan vara med i utlottningen!

Ha nu en fortsatt trevlig kväll!
och Tack för att Du "tittade in"!

Kram//Maja






3 kommentarer:

  1. tittar ju alltid in när jag kan :D
    Ha det bra tjejen och krama Zacke!

    SvaraRadera
  2. Jag skickar puss o kram till 2-åringen!

    SvaraRadera
  3. Men vad du har jobbat på nu igen! Så fina de blev! Nu är vi ju i utförsbacken med all våra block! Det blir spännande när vi börjar montera våra block!
    Hoppas att du får in många bilder på scrapstjärnekviltar... jag är allt lite sur över att jag missade att få hem vadd.
    KRAM

    SvaraRadera