tisdag 4 mars 2014

Ooops!

När jag tittade i min mail nyss
fick jag anledning att skämmas!
Jag hade alldeles för mycket obesvarade meddelande!

Egentligen vet jag att det betyder att jag äntligen är på bättringsvägen!
Det betyder att jag inte använder mina dagar till att sitta och
slösurfa på datorn och kolla om någon skrivit till mig hela tiden!
Nej, jag ägnar stora delar av dagarna i mitt Paradis!

Nu vill jag visa ett täcke som jag såg på facebook 
och som jag skickade ett meddelande 
och frågade om jag kunde få visa i min blogg.

Det är "min" Pingla Mia, 
som har sytt ett täcke till sin vän M.
Detta är visserligen inte 100 block, 
men det är det första Tula Pink-täcket som jag sett färdigsytt i Sverige.

Jag tycker att det är superfint!
Mia konstaterade att det hade varit snyggare att frihandskvilta täcket,
 men tyvärr är hon fortfarande inte helt frisk i sin axel, 
så det alternativet fanns inte nu.

Tack till Mia som ställde upp och skickade bilder!

Jag önskar Er alla en trevlig kväll!

Kram//Maja

3 kommentarer:

  1. Skönt att du är på bättringsvägen. Mias täcke är jättefint tycker jag. Det finns ett Tula Pink täcke hos Skövde Symaskiner med 36 ruter. Fler fick inte plats.

    SvaraRadera
  2. Det var roligt att sy Tula Pink blocken och mottagaren blev väldigt glad:))
    Roligt att du är på bättringsvägen!
    Kram Mia

    SvaraRadera