lördag 15 augusti 2015

Jag har en plan!!!

Vad det är tänker jag inte berätta;
-ÄN!!!
Avslöjar bara att det inbegriper denna!
Ett av dagens FYND från Åhlens!
Eller vad säger man om 70% rabatt?

Känner att jag inte kan hålla mig utan vill visa vad jag handlade mer:
Några av de där böckerna som jag tänkt att läsa.
Det blir lite konstigt när ordinarie pris är 229 kr och 249 kr och man betalar 12,50/bok!
Jag som tyckte att jag kom billigt undan med 25:-/bok...

****************************************
Tack för alla rara och fina kommentarer jag fick på gårdagens bloggning!

Jag tror att de flesta av Er vet att jag har haft en otäck bröstcancer 
och att jag sedan dess varit glad för var enda dag som jag fått!

Att jag har gråa hår och inom kort fyller 50 år är något som jag både glädjer mig över 
och ser fram emot!

Däremot så kommer jag inte "slå på stort och fira".
Helst skulle jag vilja sitta vid havet och äta en pizzarulle och halsa en kolsyrad vatten 
med mina nära och kära, men jag tror inte att vädret i slutet av September tillåter det.

*****************************************

Planerna för nu är att kura i soffan under den nya KFC-kvilten
och bara ha det gott!

Hoppas att Du också har det bra!

Kram//Maja

1 kommentar:

  1. Ta godt vare på deg selv !
    Det blir spennende å se resultat med krakken :-)

    SvaraRadera