fredag 22 juli 2011

Måste bara...

...sy lite grand annars blir jag nog knäpp!
Jag har gjort en liten "pruttotyp".
Ett nålbrev bara för att jag måste få sitta och 
pilla lite med tyg och tråd!!!
 Å ena sidan...
 ...å andra sidan.
Å insidan.
Tygerna är typiska "Bettantyger"
och jag har bytt mig till dom av henne de senaste veckorna.

Annars har jag inte gjort så mycket alls idag.
Medicinen gör att det kliar i kinderna och jag känner
ju att jag inte ska ta i och göra saker.
Mönster är tryckta inför morgonens Drakträff. 

KM har bakat bullar och bröd
som det "provsmaskats" en hel del av!
Jag håller på att bygga upp en ny liten ring runt midjan!

Trots all sport på tv så zappas det flitigt.
Vi vill ju veta hur det utvecklar sig i Norge.
Så otrevligt och ohyggligt!!!
Med kanalutbudet som vi har så kan
man följa nyheterna från många håll.
Hoppas att de får tag på förövarna!!!


TA HAND OM ER!!!

Kram Maja

6 kommentarer:

  1. Sött litet nålbrev.. men glöm inte att ta det lugnt.
    Visst är det ohyggligt det som hänt i Norge. Tänker på föräldrarna till barnen på lägret.
    Kram till dej

    SvaraRadera
  2. Ta det försiktigt med syendet.
    Hemskt vad som händer i Norge.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hur kan man komma på och göra något sådant...Och stackars alla anhöriga och vänner...För ruskigt!!
    Hälsa dina drakar och ta med och visa ditt söta nålbrev idag!!Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Helt jättegulligt nålbrev - men - skulle inte du ta det lugnt - risk för återfall kanske...
    Det som hänt i Norge är sååå fruktansvärt så det finns inte ord för det.
    Vad händer härnäst??
    Kramiz o ta hand om dig !

    SvaraRadera
  5. Att det ska vara så svårt att skicka en kommentar. Tror sock att jag fått till det nu (hoppas)Tack för din kommentar hos mig, hade redan varit in till din men får inte till det med blogglista än. Hur får du tid till att göra så mycket fint? Jag har ju trots allt i alla fall vuxna barn.
    Majsan

    SvaraRadera
  6. Tack för igår! Jättekul med tankeprojekt! Gnuggar redan geniknölen på vad det ska bli av "drak"tygerna... Ta det nu lugnt med dina ona muskler och skapa i tankarna... Eller nya bus till oss, jag är med det vet du.. :)

    SvaraRadera