måndag 14 februari 2011

Blommande kärlek

Låt mina hjärtana blomma och tala om för er att jag är så glad över alla 
trevliga människor som jag fått kontakt med via nätet!!!
*************
Har knappt träffat KM i dag så om jag får någon present ska bli intressant att se.
Förr bakade han tårtor och köpte tulpaner.
Efter allergin och överkänsligheten har det minskat något väldigt med just de presenterna, men ...
...det finns ju tyger!!!
*************************************
Nu blir det en stunds vila och sedan ska jag iväg och träffa mina Afrikadamer.
Kameran är upphittad så det är en glad Maja som ska iväg!!!
***********************
Tycker att det känns som att det skulle vara roligt med ett litet bus!
Är någon intresserad???
Skriv en intresseanmälan i kommentarsfältet så får vi se vad jag kan hitta på!
Ta hand om er och ha en trevlig Valentins-dag!
Kram Maja

19 kommentarer:

  1. Åhh vilka söta blommande hjärtan! Klart man är på när det är bus ;o) Ha en bra alla hjärtans dag! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Härlig hjärtequilt!!
    Bus eller godis??Bus...
    Skönt med kameran ,men nu är det min quilt som är borta..Kram och hoppas du får tulpaner en Bamsebukett!!!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin kvilt! Jag antar att det är du som sytt den.
    De bus som du hittar på brukar vara av den trevligare sorten. De hänger jag gärna med på.

    SvaraRadera
  4. Jag har nog aldrig varit med på ngt bus men gör en liten försiktig intresseanmälan...hihi...
    Din kvilt är ju bara sååååå söt.....
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Jag kommer snart inte in till dig mera!!!! det finns alltid nåt nytt fint att se på o jag får lika dåligt gnag i mig igen om att "kom igen då" för jag har ju "mitt" som jag skulle kunna ta mig tid till istället för att alltid ruttna bort på datan... ;) Bus? Hmmm... såklart vi borde ha bus för oss men frågan är vad? och om man törs vara med då man får veta vad. Ut med språket! vilket bus kör vi på??? Kram

    SvaraRadera
  6. Åh, vilka fina blommor!
    ingen tid för bus just nu.

    Kramar!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  7. många ALLA HJÄRTANS KRAMAR till dej märit

    SvaraRadera
  8. Härliga blommande hjärtan! Visst är det en skön känsla när man hittar nått som varit borta ;)
    Bus hoppar jag över denna gång, men följer gärna med som åskådare...
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  9. Vilken fin hjärt-quilt!
    Jag är med på bus. Bara det inte är dubbelöverkast... KRam Jenny

    SvaraRadera
  10. Oj vilken tjusig quilt, blommorna (hjärtan) är så gulliga.
    Tur att du hittade kameran och slipper fundera på det längre.
    Busig är jag ju alltid (nästan).
    Kram från rebellen *fniss*

    SvaraRadera
  11. Ullis: Tack och Kul att du vill busa!

    Pialuttan: Klart att du ska vara med!

    Marianne: TACK och kram!!!

    evaj: Jag räknar med dej!

    Gunilla i SALA: Ja, jag har sytt och broderat, men det är bara i storlek som en duk eller bonad. Kul att du vill vara med och busa!!!

    Anki: Tack! Intresseanmälan är noterad. Kul att du vill vara med!

    Kram Maja

    SvaraRadera
  12. så fin, men du kan du maila mig
    på denna adress
    broderat@gmail.com

    SvaraRadera
  13. M: Vadå, klart att du ska komma in till mig!!! Mina bus brukar bestå av att jag skickar lite tyg till olika folk och så får de sätta till eget tyg enl. "regler" och så ska arbetet fotograferas och bilden mailas till mig innan ett bestämt datum. Då visar jag upp vad ni sytt och sedan får ni visa era arbeten på era bloggar om ni vill. Är du fortfarande intresserad?

    Elisabeth: Tack vännen!

    Märit: Tack för hälsningen!

    Lizzan: Tack! OK, man kan inte hinna allt! Hur ställer du dig till hjärtutmaningen?

    Jenny: Kul att du vill vara med och du bestämmer själv vad du vill sy!!

    Carmen: Jag räknar med dig!

    kram Maja

    SvaraRadera
  14. Vilken vacker bonad/duk.
    Visst vill jag vara med och busa :)
    Hjärtekramar (fast vi är en halvtimme inne på tisdagen nu).

    SvaraRadera
  15. Du visar så fina bilder på olika alster som du sytt så man kan inte annat än bli avundsjuk varje gång man öppnar din blogg! Men tyvärr jag vet inte om jag vågar ta mig på något bus för tillfället, men längre fram kan jag gärna vara med! Läget är lite tungt för tillfället och så håller jag på med den andra utmaningen eller buset:O)) Kram !

    SvaraRadera
  16. Vilken underbar kvilt med blommande hjärtan!

    Något bus blir det inte för mig - de mesta av sysakerna är nerpackade nu.

    SvaraRadera
  17. Det låter som ett jättekul bus. Klart jag vill vara med!
    Kramiz

    SvaraRadera