tisdag 15 februari 2011

Nu är det bus!!!

Ullis, Pialuttan, Evaj, Gunilla i SALA, Anki, Jenny, Carmen,Wivi, Bettan & ev.M
Nu är det bus!!!
I morgon kommer jag att skära till några tyger som ska skickas till er.
Jag vill ha adresserna till:
Gunilla i SALA, Anki & M
Skicka snarast till min mailadress: maria.grahm@tele2.se
Bild på tyger och Regler visas och meddelas i morgon.
*****************************
Just nu är det mycket annat som händer i vår familj så jag har inte riktigt tid för allt som jag skulle vilja göra. På min designvägg hänger början på en kvilt som jag hoppas mycket på. Eftersom den ska vara färdig om 1½ vecka så kommer ni nog att få se den om ett litet tag!
***********************************************
Tack vare Carina i Furulund så har jag gjort en djupdykning bland dessa:
Jag ska verkligen försöka att brodera så pass mycket så att locket går att sätta på och så att det stannar kvar! Idag har jag skrivit ut massor med små mönster som jag sparat på mig.
Det är bara det där med tiden som aldrig vill räcka till!
OM jag blir färdig med mina Birdie-block i kväll så kommer bilder i morgon.
Nu tänker jag fortsätta att brodera!
Kväll på er!
Kram 
Maja

11 kommentarer:

  1. Vill bara säga att du e inte tråkig...:) och jag läser varje dag...:)
    Stor kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag har grävt ibland gamla garner idag, tyckte birdie behövde livas upp lite, kanske ska jag offra en godislåda på min lilla mängd broderigarn?!?. Ska bli spännande och se om du följt mönstret!

    SvaraRadera
  3. Men så spännande ,,,väntar!!!!
    Nu är Janssonen färdig och snart kommer två pepparkakor!!!Kramis

    SvaraRadera
  4. Bäst att ladda då!! Bus behöver också godis....KRAM!

    SvaraRadera
  5. Åh mamma mia... vågar jag vara med på nåt sånt???? jag som knappt kan trä tråden rätt i symaskinen.... Att få tyg kan ju vara skoj men GÖRA nåt med det och inom rimlig framtid... ojjjjj. Får sova på saken! Min adress dyker i sånt fall upp i din mail under morgondagen. Kram!

    SvaraRadera
  6. Mia: Tack! Tänker Så mycket på dig/er. Hoppas att vi kan ses snart!

    Carina: Följt mönstret;) Vad är det???

    Evaj: Kanske i morgon!

    Pia: Har inte ätit godis sedan januari 1998.

    M: Nu fick du något att fundera på. Den 17 Mars vill jag ha bild på färdigt arbete!

    Kram Maja

    SvaraRadera
  7. Oj så spännande. Nästa vecka ska jag till Gysinge på kurs men jag hoppas jag ska hinna ändå.
    Jag har alla mina broderigarner i fotofickor i pärmar, lätt att se och bläddra i.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Oooohhhiiii, detta är spännande. Hoppas nu att jag kan leva upp till förväntningarna. :o)
    Jag har så mycket på jobb just nu och det hänger med hem på kvällarna i huvudet, svårt att släppa. Vaknade idag med huvudvärk. Jag behöver ha något annat att tänka på så detta ska bli kul ... tror jag. :o) Vet ju inte vad det är för tokigheter du hittat på till oss. hihihi
    Kram

    SvaraRadera
  9. Undrar vad jag hoppat på! Men ser verkligen fram emot att få pröva på. Nånting borde jag kunna få till.

    SvaraRadera
  10. Ojojoj - vad har jag gett mig in på ....men har jag sagt A får jag göra B = göra bra ifrån mig...men ni har många uttryck och förkortningar som jag inte vet vad ni menar riktigt med.
    Hoppas i vart fall jag fattar vad som ska göras ...hihiiii vad det ska bli spännande
    har mailat adressen
    Kramizar

    SvaraRadera
  11. Ibland undrar jag varför jag ska ha så bråttom och skrika JA, utan att tänka mig för. Men det är bara att se till att slutföra det man har satt igång! Ska bli kul att se vad du har hittat på den här gången! Kramar Ullis

    SvaraRadera