torsdag 25 april 2013

Fungerar igen

Så gick det att lägga in bilder igen.

I går gick "startskottet"!
Jag kunde inte hålla mig längre.
Älskar stjärnor!
Särskilt de tokiga!!!
Här är:
1:a blocket
Start 24/4-13
2:a blocket
25/4-13

Tanken är att bottentyget ska vara prickigt av olika slag
och att stjärnorna ska plockas ihop
från mina olika scrapsbags.
Det är ingen brådska.
Jag ska skaffa mig en oanvänd pizzakartong att spara mina block i.

Nu ska jag kolla hästhoppning!
Ta hand om er!
Kram//Maja




9 kommentarer:

  1. Ja visst är de härliga de tokiga stjärnorna och så kul att sy
    Har sytt några tidigare, men inte kombinerat i hop i olika storlekar.
    Det verkar hur kul som helst

    SvaraRadera
  2. Blev ju jätteläckra. Inte så " majiga" när du har ett tyg som bakgrund.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina, läckra stjärnor!!Härligt!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  4. I love wonky star blocks! Yours are gorgeous and each block will look so dreamy on dotted background fabrics, Maria.

    SvaraRadera
  5. Jag får inte till de stjärnor jag håller på med :-(
    Har sytt ett par scrapsgrytlappar istället, ännu ett bidrag till din utmaning.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga stjärnor!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  7. Jätteläckra! Fastnade mest för block nr 2 konstigt nog eftersom jag älskar grönt annars:))
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Fina stjärnor och kul med mittrutorna i stora stjärnan!
    kram

    SvaraRadera