tisdag 23 april 2013

Undrar hur länge det kommer att hålla?

 Så är då Paradiset städat för denna gång!
Nu återstår att se om jag kommer att hitta allt!
En sak är säker:
-Jag vågar inte visa bilder på papperskorgarna;-D
Tyvärr orkade jag inte sätta mig och sy!
Jag har inte sytt på maskinen sedan i torsdags så
viss abstinens har infunnit sig!

Jag vill inte vara den som klagar,
men det verkar som att minnet är kort!
Jag glömmer från år till år hur illa det är med min pollenallergi!
Just nu så är det full medicinering som gäller
och plussa på med starka Alvedon!

Förhoppningsvis orkar jag sy i morgon,
för en annan sak är också säkert:
Jag tänker inte städa en enda minut till denna vecka!!!

I dag fick jag en bild.
Det är "min" Pingla Gun som visade sin badrumsmatta.
Visst är den läcker!!!
Det är inte första gången jag ser badrumsmattor i
lappteknik och antagligen inte sista gången heller!
Att ha en matta i Bargello gör ju att man har något lite exra att kolla in.
Kanske "fröken" blivit tillräckligt inspirerad för att sy
en till det stora badrummet hemma hos henne!
Tack Gun för att du skickade bilden!!!

Nu önskar jag Er
God Kväll!

Det är fotboll på Tv:n och jag ska vara med;-)
Natti Natti!
Maja


11 kommentarer:

  1. Nå så jeg symaskinen din, det kikket jeg etter på de første bildene men fant den ikke hihihi
    Fint har du fått det, da blir det klampen i bånn på symaskinen i morgen tenker jeg. Lykke til, blir spennende å se hva du syr.....

    SvaraRadera
  2. Nu var det paserat ,,150.000 besök..GRATTIS..Skypa gärna medan du letar efter dina saker i ditt nystädade paradis....lite roligare att leta ,kanske/bambikram

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt när man har fått städat klart. Själv har jag bara en liten hörna som är mitt Paradis och ibland blir mannen lite irriterad över att jag inte plockar undan, det här med kreativt kaos föstår han sig inte mycket på. Men det får man leva med, han är däremot väldigt bra på att dammsuga upp mina trådar som jag strör omkring mig. Säger också grattis till alla dina besök. Kram

    SvaraRadera
  4. Sååå städat o fint, grattis...till både det och alla dina besökare..Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Så fint du fått det i paradiset, hoppas snart få fint jag med :)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  6. Oj vad fint det blev i paradiset. Hoppas att du hittar "allt" nu. Kram sytanten

    SvaraRadera
  7. Läcker matta!
    Fint du gjort i ditt paradis!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. STORT GRATTIS... till både städning och besöksantalet!!
    Jag hoppas att det inte var jag som fick dig att komma ihåg polleneländet?! Det måste ju ha pågått ett tag hos er kan jag tro!
    Astmamedicin i dubbel dos, Antihistamin, Alvedon och lite annat hjälper upp tillvaron här!
    I Paradiset hittar du allt... men att du hittar just det du letar efter tror jag inte är helt säkert! Baksidan med städning vet du!
    Sov nu gott!
    Kram

    SvaraRadera
  9. 150.222 nu när jag tittade. Grattis!
    Du kan få komma och städa i mitt syrum också :-)
    Jag är glad att jag inte är allergisk mot annat än nyponsoppa. Den kan man ju låta bli även om den är god.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Wow, you've worked hard and it shows! Everything is so tidy - time to make a mess and do some sewing, Maria. ;o)

    Oh, allergy season is no fun. Hope you're feeling better!

    SvaraRadera
  11. Whoops... I typed your name wrong... Sorry about that Maria - I guess I'm not as awake as I thought I was this morning. lol

    SvaraRadera