måndag 1 april 2013

I dag gav jag Janne & Paradiset Ledigt!!!

 I stället for vi till Hjo på lite shopping och
dessutom for vi på besök.
Sanna tog bilder och jag "snodde" dem fräckt nog!
Strandpromenaden i Hjo är så vacker!
Dagen bjöd på blått i massor olika nyanser.
Tänk vilken inspiration naturen bjuder på!
*****************************
Innan vi åkte hemifrån bad jag KM hjälpa
mig med dragningen av Mars-månads scrapsvinnare.
Grattis 
Gunilla-Sytanten!!!
I morgon packar jag ett kuvert med scraps till dig!
Kanske blir det nya hus utav dom!
Tack till alla er som är med och syr och visar upp era arbeten!
Nu har April börjat och med den en ny
månadsutmaning!
Lycka Till!!!
***************************************
Till sist...
...här kommer ett litet  "smakprov" av vad jag håller på
med när jag vistas i mitt syrum.
**************
God Kväll!
Kramar
Maja






6 kommentarer:

  1. Åh så kul!!! Tänk att jag vann! Ser fram emot Ditt kuvert.
    kram

    SvaraRadera
  2. En utflykt då o då är inte helt fel. Väldigt vackra bilder från Hjos strandpromenad. Härigt med med istäckta sjöar.

    ha det gott, kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren Gunilla! Fina hus som blir till en hela stad... kanske?
    Du Maja håller visst på att lära dig ordentligt? Det ser väldigt fint och "Majigt ut"!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja,det ser verkligen ut att passa dig! Rosa, färgstarkt och scrappsigt, och så lite turkos! Vad ska detta bli??
    Grattis till Gunilla! Kanske det blir ett stort villasamhälle vad det lider!?

    SvaraRadera
  5. Man behöver en utflykt då och då, inspirationen brukar flöda sen!
    Grattis Gunilla till scraps vinsten.
    Må så gott

    SvaraRadera