fredag 26 april 2013

I bland vill jag bara...

...vara väldigt romantisk!
Jag vill "leka" med mina tyger och få fram en 
ljuv, romantisk känsla.

Jag vill testa olika ideér och se om jag kan få ihop det!
Om känslan blir den riktiga, så blir jag glad.
Här blev det det tycker jag.
I bland byter jag till mig lite tyger från vänner.
Då kan det bli en sådan här skapelse;-)
Jag har inget mönster utan testar mig fram.
KUL tycker jag!

Sedan finns det de tillfällen när man blir glatt
överraskad och väldigt förvånad!
Tack snälla Gunilla!

Här gör vi fredagskväll och myser!
Jag länkar till AmandaJean och Sarah
Ta hand om er!

Kram 
Maja


12 kommentarer:

  1. Jag gillar när Du är romantisk!
    Hoppas Du inte hade tyget!
    kram

    SvaraRadera
  2. Den översta är bara såååååååå läcker och romantisk!
    Kram
    -hur stora skar du rutorna?-

    SvaraRadera
  3. Very pretty and sweet looking..hugs, Julierose

    SvaraRadera
  4. Jättejättefin romantisk nesse!!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Du... jag gillar båda. Romantiska och såå olika... den gårgröna (eller är det gult) tilltalar mig speciellt!! Tänk vad tyger kan förändra en nesse... som ändå är just en nesse! Fortsätt att skapa dina enga modeller du Maja. Det vill ju gärna bli såå bra!
    Tack för den trevliga skypestunden idag... eller stunderna med alla avbrott :D
    Ha det gott och kram

    SvaraRadera
  6. Hei!
    Kjempefine sminkepunger av småbiter,romantiske og røffe stoff.Stjernene i sist innlegg likte eg godt!Følger med på alt det fine du lager,dårlig på tilbakemeldinger,desverre:-(
    God helg!
    Beste hilsninger Quiltegleder Margrethe

    SvaraRadera
  7. Så fina alla nessarna blev !
    Må så gott

    SvaraRadera
  8. De blev så fina båda två.
    Jag har sytt en till scrapsnesse och länkat till dig.
    Kram

    SvaraRadera
  9. You little bags are very nice! Good colors.

    SvaraRadera
  10. Klart du skall vara glad!! Superfina nessar med härliga färger..... Kram från MonicaJ

    SvaraRadera
  11. Cute bags! I love the green and grey one.

    SvaraRadera
  12. Isn't it fun to play with different fabric combinations and achieve so many different looks? I love your romantic version - my favourite colour combination!

    Definitely looks like you had some fun making such pretty pouches, Maria.

    SvaraRadera