tisdag 9 april 2013

Testing!

Testar bara ett block;-D
Block of the month 2012 med Amy Gibson på Craftsy.
Jag tänker inte sy hela täcket, 
men gillar verkligen blocken som hamnar under
kapitlet Slashed Block. 
**********************************************
Inte mycket som blivit gjort i dag!
Promenad, besökt, promenad, sömnad, Skype, besök, Skype,
matlagning, Skype, promenad & bloggning.
Jag har haft jättetrevligt, 
men sömnaden har det inte blivit mycket med!
***************************************
Snön börjar, efter mycket arbete (huggande med snöskovel och spade), 
äntligen försvinna!
Isen ligger fortfarande i fågelbadet,
men om man kikar noga så
ser man att våra snödroppar är ca:5 cm höga
och man kan ana att blomman ska bli vit!
Det känns som att våren är på gång!!!
***************************************************
Nu gör vi natt här!
Jag har massor med svarsmail jag borde skriva,
men i morgon blir det tidig uppstigning
och jag får/måste prioritera sömnen!
Ha en trevlig kväll!
God Natt!
Kram
Maja

6 kommentarer:

  1. Det er mye morsommere å hakke snø og is og kaste den utover, enn det er å spa den sammen om vinteren! Herlig at det begynner å spire og gro! Mine første blomster i hagen heter snøklokker, de er så søte der de kommer med hvite blomster-snart!

    SvaraRadera
  2. Kommer du ihåg tygern jag fick av dig och sydde i detta mönster i Mölle för flera år sedan?? Det ligger lite jobb bakom att sy dessa block!!Bambikram och nu kryper jag också till kojs efter en härlig dag.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag du haft precis så ska dagar vara ibland! Här grasserar datakrångel och nätverket funkar inte... nu skriver jag på "paddan" och det är ingen höjdare det kan jag säga!! Så det blir kanske lite tyst härifrån ett tag. Jag försöker hålla lite koll den här vägen och surfa lite härifrån.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det blocket gillar jag och vill gärna sy ett helt täcke med dem!
    Natti!

    SvaraRadera
  5. Nog e våren på gång även om den tar lite väl lång tid på sig för min smak ;)
    Ha en bra onsdag!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  6. Vilka läckra färger på blocket!
    Härligt att våren börjar synas äntligen om än lite:))
    Kram Mia

    SvaraRadera