tisdag 23 augusti 2011

Bättre idag.

Ja, faktiskt!
Det kändes lite si så där i morse, 
men jag hade tid hos optikern så med 2 Alvedon 
så fixade jag stadsbesöket.
Fick lite fnatt och bestämde mig för att promenera de 7 kilometerna hem!
Trött och nyduschad somnade jag, 
men inte längre än att jag hann till frissan som fixade till utseendet åt mig!
Bild????
Nej, verkligen inte!!!
Jag har med 5 par bågar hem och vet INTE vilka jag ska välja.
De KM tycker om avskyr Sanna och tvärt om.
Vad jag tycker???
Vet inte!!!
Vi får se!
Ni får se en annan gång!
Ha en go`kväll!
Kram Maja

6 kommentarer:

  1. Varför har vi alltid så svårt att välja glasögon, vi är ju duktiga på färg och form i övrigt men så fort det kommer till glasögon blir man byxis. Har du kollat Textilkreatörernas blogg? My la ut bilder på hennes och Ingrids alster.

    SvaraRadera
  2. Glasögon är skitsvårt! Det värsta är att de är så dyra, så man kan ju inte köpa nya stup-i-kvarten heller. Hoppas du hittar några bågar du gillar. Jag fick hjälp idag, så snart får avisering via mailen. Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Ta bilder på dig med de olika bågarna. Det kanske är lättare att se på datorn då du kan lägga upp fler bilder bredvid varandra och jämföra.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är inte lätt att välja glasögon, inte lätt alls, men jag tror du fixa det!! Och det är du som ska trivas i dem inte din familj ;)
    kram Lizzan

    SvaraRadera
  5. Skönt att du mår bättre. Håller med Wivi: det är bra om du kan titta på bilder på dig med de olika bågarna, det blir i alla fall lite lättare än att hålla på och byta och titta i spegeln hela tiden. Lycka till! Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Skönt att du mår bättre!
    Har också mått lite tjuvtjockt några dar..:( men hoppas på en bättre dag imorgon. Det har inte blivit nåt sytt heller, för symaskinen och sybordet har varit täckt med lakan. Vi håller på att slipa och måla dörrar, men nu är vi inne på det sista. Skönt!
    Ha det gott!
    Kram Mia

    SvaraRadera