onsdag 10 augusti 2011

Hon sparkar bra, den där EvaJ!!!

Fort, fort, fort!!!
Skulle min utmaning från EvaJ bli klar!
Undrar om detta är tillräckligt snabbt?
Man skulle tydligt se tyget med katterna.
Jag ser det. 
Det gör nog Bambi också!
Jag har sytt en liten sak till där detta tyget ingår,
men den kommer inte att visas här.
Det är en present som kommer att
hamna hos samma som ska få denna löparen.
EvaJ får en bild när jag har sytt några stygn till.


Jag plockade fram min nya mall linjal.

Gillar verkligen denna!!!
************************
Blev lite förvånad idag när jag kom in 
efter Rajas middagspromenad.
Klockan var 14.10 och termometern visade 12.8 C:-(
Inte undra på att jag hade gått runt och fryst!!!
Kändes verkligen som långt framskriden höst!!!
*************
Nu har Sverige vunnit i fotboll över Ukraina.
Jag är så glad att fotbollssäsongen sätter i gång nu till helgen.
Måtte alla slagskämpar hålla sig lugna i London 
så att vi kan få se lite Premier League

5 kommentarer:

  1. Så fin den blev!
    Här är en som ger fullständigt 17 i fotboll utom när Barcelona-Real Madrid spelar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj då Maria ,,du tog då mig verkligen på allvar!!!
    Bra jobbat!Tanken var att du skulle gå in i ditt Paradis och börja jobba ,,och det gjorde du verkligen ,fort,fort!!
    Stanna nu kvar där ,,,,,och fortsätt skapa!!!

    Bamse kramar och tack för du ville vara med på mitt lilla bus!!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Ha haft pall i syrummet några år nu, Jag försöker och tänker nog mer på hur jag sitter tack vare pallen kan ibland sjunka ner men märker det rätt fort och rätar då på mig, sen hoppar man ju rätt så mycket mellan strykplats-skärplats och symaskin så sittande blir inte i så långa stunder.
    KRam Eva

    SvaraRadera
  4. Snygg löpare! Blir lite sugen på mallen. Sport anser jag vara nåt onödigt som bara tar en massa TV-tid! Men då kan jag ju få sytid istället. Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  5. Härligt att få en spark där bak så man kommer igång, fin löpare blev det. Nu när jag vaknade på morgonen var det 3 grader varmt.....
    Kram Lizzan

    SvaraRadera