torsdag 18 augusti 2011

Problem



Jag kommer inte in på mitt vanliga blogger inlägg.
Jag gillar inte alls denna inläggsmöjligheten.
Allt blir "kajk" och jag kan inte flytta bilder eller text!
Här är iaf mina bilder på resultatet av Textilkreatörernas utmaning.

Tygerna och bollfransen passar väldigt bra i vårt kök och jag sydde en vändbar duk och
"blingade! den med turkosa glaspärlor.
Jag är ju ensam "dam" bland tre karlar och gjorde mig en egen mugrug.
Tror inte att den kommer att bli populär att använda av någon annan än mig!

Jeanstyget är från en gammal skjorta som någon av barnen haft och den ser visserligen fin ut här, men den töjde sig åt alla håll och kanter:-(

Ja, detta har varit en "ovärd" dag då jag "suttit fast i datorn"!
Kanske bra att det är så här.
JAG BLIR SÅ FRUSTRERAD OCH TEXTEN BLIR KORT!!!

TACK LIZZAN!!!
För att du försökte hjälpa mig och till sist skrev att det kanske inte skulle bli något idag!
Nu blev det ju det, men jag är INTE NÖJD!!!

Ta hand om er!

Kram Maja

10 kommentarer:

  1. Det blev ju både text och bild. Dessutom vann "vi" ju inatt. Tråkigt att det blev en så ful avslutning på matchen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att du iaf fick till ett inlägg till sist, hoppas det löser sig snart.
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Wow, resultatet av mina utmaningsvåndor ligger på skärbordet, de kom inte längre. Ska försöka få till det imorgon men inte är de så avancerade som dina alster. Förstår om du slet ditt hår på grund av det omöjliga tyget men du blev färdig det är inte säkert att jag hade blivit. Kram

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat Maria,,både tetil- och datamässigt!!ha en go fredag!!Kram

    SvaraRadera
  5. Kul resultat av utmaningen. Och visst gör du alldeles rätt som "bara" syr en muggrug till dig själv! Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Hej! så fin din muggmatta blev.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Jättesöt mugrug! Så söt att jag själv kan tänka mig sådana! Finfin och annorlunda modell!
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera
  8. Kan bara instämma den är jättefin
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  9. snygg duk!! kan du göra några i olika storlekar, "lugna" gröna och beige färger till mig?;)
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  10. Oj vad fint du gjort av Carinas utmaningstyger! Mugruggen var verkligen hur kul som helst! Kul att se. Kram

    SvaraRadera