onsdag 24 augusti 2011

Jag kan inte...

...skriva med dig längre.
 Ska ut och kolla på solnedgången!
Så skrev Sanna till mig i måndags när vi skrev 
på Skype med varandra.
I går skypade hon över bilderna till mig.
Sanna i motljus
 
                                        Rebecca och en av hästarna.
Nos mot nos. 
Sanna och en av hästarna eskimåhälsar!

Tack tjejer att jag fick dessa vackra bilder!
När jag var ung hade jag sådana här 
uppförstorade och fastnålade 
på tapeterna i flickrumet, 
men då visste man ju aldrig vilka modellerna var!
Kul att ni inte bara sitter och ser på film när ni är lediga!!!
********************
Idag har jag varit med Bettan till Lidköping.
Just nu samlar jag på mig lite Michael Miller tyger.
De ska vara med i ett projekt senare i höst!
En läcker liten hög tycker jag!
*************************************
Nu är glasögonen beställda och om 2 veckor blir det lila eller svart!
Slut med rosa och rött.
Synen har ändrat sig och 
jag får inte använda mina nuvarande glasögon 
efter att jag fått de nya!
Hade verkligen ingen aning om att ett brytningsfel kunde försvinna!!!
Att jag blivit mer närsynt behövde ingen optiker tala om.
Det märkte jag när varenda synål började blunda för mig!!!
*************************
I kväll är det Arsenal mot Odenese.
Håller tummarna så att"mina rödvita" inte åker på pumpen!
Ha en skön kväll!
Kram Maja


5 kommentarer:

  1. Fina bilder och härliga tyger.
    Jag blir också mer och mer närsynt men glasögonen åker av när jag ska sy och trä på nålen och när jag ska läsa.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder tjejerna har tagit. Kul med nya glasögon för dig.
    Du frågade om Stoja. Hon är som vanligt, stojar och busar och är allmänt kul.

    SvaraRadera
  3. Så underbara bilder! Och tygerna går inte av för hackor de heller, skall bli kul att se vad det blir av dem. Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Jätte fina bilder!! och ,,hm,, härliga tyger kommer säkert något läckert ur dem!!Kram

    SvaraRadera
  5. Wow vilka vackra bilder!!!! Härliga tyger oxå ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera