söndag 14 augusti 2011

Trött!!!

Har nog åkt på en släng av sömnsjuka!!!
Nej, så illa ska det väl inte vara, 
men jag tror att jag har gäspat mig genom denna söndag!
Jag har sytt en hel del mellan gäspningarna,
men inget som går att visa än på ett tag!
Däremot så tog jag fasta på Evajs kommentar
för några dagar sedan och lät det bli lite i svart/vitt.
Fast jag är ju inte så förtjust i bara svart och vitt 
så här slängdes det med lite färg också;-)
Det här är scrapsen som blev bortskurna, men det finns 
en plan för dom också!
**********
Medan jag glodde på fotboll gick Km ut i trädgården och fotograferade:
Synd att vädret är så kallt och höstlikt.
Jag har ingen lust att sitta ute nu!
Ännu blommar det en hel del i baljorna.
****************
Tack för alla kommentarer om mina sjalar!
Det värmer och det är ju jätteroligt att mönstret efterfrågades,
men jag har ju inget mönster till den lila.
Jag har bara stickat som jag känt för och haft lite koll på
hur mycket garn jag haft kvar.
Naturligtvis så vet jag ju ungefär hur jag gjort,
men inget finns nedskrivet.
***************
Hoppas på en piggare dag och Maja i morgon!
Ha en skön kväll!
Kram 
Maja


3 kommentarer:

  1. Så roligt att jag kan inspirera dig lite!!Spännande att få se vad du tänkt göra med dina scraps.....Här är det oxså lite segt idag ,,men så kom jag inte i säng förrän halv fyra i morse...får ifs skylla mig själv lite!!Så är livet,,,blir kudden om en stund,för imorgon börjar vardagen igen/Kram

    SvaraRadera
  2. Spännande scraps det blev kvar, jag tyckte först det såg ut som Engelsk lakritskonfekt :-)

    Hoppas du visar upp resultatet så småningom,
    kram till dej!

    SvaraRadera
  3. Tänkte också på konfekt:-)).
    Ha en fin måndag.
    Kram Gudrun

    SvaraRadera