torsdag 4 augusti 2011

Vad tänkte jag på?

I natt blev jag klar med Sannas lilla gröna sjal.
Jag slog Mr. Deadline igen!
03.20 hade jag lagt den på blockning.
För några timmar sedan tog jag bort den från bottenplattan 
och nyss skulle jag lägga in bilderna här.
Trodde jag!!!
Inga bilder i kameran!
Jag hade helt enkelt glömt att fotografera!!!
Därför så "slipper" ni se den nu och får njuta
av denna istället:

Den första solrosen som jag lyckats dra upp från ett litet frö!!!

I dag har jag börjat på en ny sjal till mig själv.
Jag har blivit "stickoman" igen.
Bara allt blir vardag här så måste jag ta mig in i Paradiset och börja skapa.
Kurserna börjar om en månad och nya mönster ska skrivas.

Just nu är det ju av förklarliga skäl massor med annat som ska hinnas med.
Idag har jag varit runt och letat efter Lasse Åbergs film "Snowroller".
Då hade KM och Sanna letat efter den i flera dagar och i olika affärer.
Idag "fick" jag iaf "till det" och hittade hela boxen med alla "Sälllskapsresor"!!!
Sanna älskar de filmerna
 och nu så delar hon rum med en Österrikisk tjej 
som kommer från den orten där "Snowroller" spelades in.
Måste ju visa svensk kultur och öka allmänbildningen bland tjejerna ;-)

Ha det gott!

Kram Maja

2 kommentarer:

  1. Det verkar vara full fart på dig också. Du överanstränger dig väl inte?
    Be Sanna ta en bild på sjalen och skicka till dig. Är sååå nyfiken.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk om någon har möblerat om i ditt paradis,,,,,ta en snabbtitt!!hahaha/kram

    SvaraRadera