onsdag 17 augusti 2011

Hade jag glömt att visa denna?

Bettan påminde mig i morse om att jag nog inte
hade visat mitt Sudokuarbete.
(Min hemliga utmaningen till Drakarna tidigare i sommar).
Jag har blandat Bliss och Simple Abundance-tyger och
jag blev väldigt nöjd med resultatet.
Jag skriver arbete eftersom jag faktiskt inte vet om jag ska ha den som duk,
bonad eller kanske som babytäcke.
Just nu ligger det i ett av skåpen och väntar på att jag ska bestämma mig!
********************
I dag har jag bara suttit och sytt för hand!
Lukkekant på ett arbete som jag först inte alls gillade
 och som jag nu faktiskt tycker jättebra om! !!
Det är tur att man lugnar ner sig ibland och låter
saker och ting "växa" till sig.
Innan man förivrar sig 
och slutar arbeta med det eller bara ger bort det!
***************************
Nu tänker jag fortsätta arbetet med att få färdigt
Textilkreatörernas utmaning.
Det ska vara klart i morgon och
jag redovisar mitt någon gång mitt på dagen har jag tänkt.
***********************
Fotboll resten av kvällen och jag vet att jag inte
är den enda som kommer att kolla!

Ha det och ha det bra!!!

Kram Maja



8 kommentarer:

  1. Olé, olé! Viva Barcelona! Men det tycker inte äldste sonen som tycker att de filmar för mycket.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med sudoku och FIN duk blev det. Eller bonad? Kram!

    SvaraRadera
  3. Sudokun är jättefin - oavsett om det blir en duk, täcke till bonad. Kram Annika (som inte tittar på fotboll!!)

    SvaraRadera
  4. Vad fint!! Jag håller just på med ett sudoku-täcke, förmodligen inspirerad av dig :-) Kram Jenny

    SvaraRadera