tisdag 30 augusti 2011

Lite Redovisning!

Augustis hjärta:
I Augusti har jag tovat/filtat eller som vi kallar det "ullat" ett hjärta!
Nu har jag också äntligen sytt dit säkerhetsnålen på 
baksidan och börjat använda den.
Här håller den ihop min nya sjal som blev så 
"dunderbra" efter min hårdhänta behandling
när jag blockade den.
Så bra faktiskt att jag funderar på att blocka de andra 
en gång till!!!
**********************
Jag har dessutom sytt en gul quilt till
regnbågsutmaningen.
Den ska jag också rapportera 
till nine patch challenge 
och så ska jag skicka den till Afrika!
(3 flugor i en smäll)
Tyger ur min stash, från Evaj och Bettan.
Jag är ledsen att jag inte fick till den bättre och att den blev finare.
I mitt huvud var den mycket snyggare!
Fast den kommer att bli fin till en liten brun bebis.
***********************
Nu är det sova som gäller!
Ta hand om era drömmar!

Kram Maja




10 kommentarer:

  1. Klart Ditt hjärta är blåblodigt och fint är det oxå.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fint hjärta.
    Ska du upp i natt igen och titta på idrott?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Har inte vart inne och läst på några dar..:( Jag håller på att rensa mina skåp, garderober och bland pyssel och sygrejer det tar din lilla tid när man har vart som en ekorre...:) Snyggt hjärta! Den gula kvilten har sin charm ändå och till en liten brun bebis passar den perfekt!
    Snart är det lördag tjoho!!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Va fint hjärta och den lilla gula kvilten blir säkert omtyckt i värmen..Kram.

    SvaraRadera
  5. Heia, kjempeflott Nine patch til min lille utfordring ;-))

    SvaraRadera
  6. Täcket kommer bli fint, som du säger, till en brun liten bebis :-)

    Såå fiint hjärta
    KRam!

    SvaraRadera
  7. Hjärtat är fint, men jag tycker också om den gula quilten. Grattis, du har vunnit Anne Maries nine patch challenge!

    SvaraRadera