fredag 26 augusti 2011

Paket

Vad kan man säga? 
Mer än;
 TACK!!!
Så mycket vackert!!!

Avsändare var Ullis http://ullisquiltar.blogspot.com/ 
och hennes vänner i Törnrosorna http://www.tornrosorna.blogspot.com/ 
Kolla in onsdagen den 17 Augusti på Törnrosornas blogg 
så ser ni bättre bilder än dessa.
Nu är de 21 kviltarna uppackade och sedan nedpackade igen.
Jag hoppas få ihop lite mer saker så att det blir en ny resa till
Stenum snart!
Behovet kvarstår och tacksamheten är stor!
Jag fick ett Tack från Rose-Marie tidigare i somras och
naturligtvis gäller detta TACK till alla er
som hjälpt mig att hjälpa de nyfödda bebisarna i
Gamboula, Central Afrikanska Republiken!
*********************************
Jag vill också passa på att tacka för kommentarer 
på mina inlägg och privata mail till mig.
Ja, ni har rätt!
Jag är lite stressad och
 har varit dålig på att svara på mail,
men min förhoppning är att allt snart kommer
att lugna ner sig och att jag kommer att hinna  
och  komma ihåg att svara direkt!
Hojta högre om jag missat er!!!
*****************************************
Ha nu en skön kväll
och låt oss hoppas på en skön helg full av handarbete!

Kram Maja

3 kommentarer:

  1. Oj,så många läckra täcken Ullis skickat.

    Önskar dig en skön helg.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig hög med täcken.
    Mina ligger kvar på skärbordet tillsammans med västar och mössor och väntar på att det ska bli mer att fylla paketet med.
    Ha det så fint och försök stressa ner lite i helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så bra att de kommit fram! Jag satt just och undrade. Jag vet att sömnad av fler täcken pågår, så det kommer nog en låda till, så småningom... Kramar Ullis

    SvaraRadera