söndag 7 augusti 2011

Gissa vad jag och Michelle Obama har gemensamt.

Ja förresten, inte bara jag och Michelle, 
utan Kate Winslet,
Nicole Kidman och Paris Hilton. 
(enl Aftonbladet)

Medan någon eventuellt funderar på detta så kan jag berätta
att jag har sytt idag!!!
Det ena kan jag inte visa ;-)
och det andra blev så dåliga bilder så det kommer i morgon.

Jag borde kanske be om ursäkt för gårdagens inlägg, 
men vad 17 sån´är jag!!!
Är det inte värre saker än sån´t så kan jag bjuda på mig själv;-)
Hoppas bara att ingen blev sur över att scrolla ner och inte hitta något roligare på slutet!!

När vi åkte hem från Skavsta i går
så tog vi en liten sväng in i Örebro.
Det fanns två affärer som "drog" lite extra-
IKEA naturligtvis och jag är rätt säker på att
jag gjorde ett riktigt bra inköp.
Ful som stryk, men OJ vad den lyser!!!
OCH
Den är ju böjbar och lätt att rikta just där man vill ha den!
JANSJÖ  för 99:-

Dessutom så var vi in till Stadium Outlet.
Min bror och svägerska var där för någon vecka sedan
och storhandlade. 
Ett litet tips gjorde att vi ville kolla skohyllorna.
Vi hittade varsitt par och här är mina:
Mina nya höstskor.
Reebook Easytone.
Jag ÄLSKAR att gå i dessa skor!!!
Jag får bättre hållning, snyggare form på ben och rumpa
OCH mindre ont i ryggen!!!
Allt för den härliga summan av 600:-
Halva priset, men bara i storlek 43,
som är just det som jag har gemensamt 
med fru Obama och de andra;-)

Ha en trevlig söndagkväll!
Kram Maja




10 kommentarer:

  1. Halloj...
    scrolla får man väl acceptera vid läsning på datorer :-)
    Lampan är jättebra, jag har haft ett åar sådana ett tag och är näöj med den, kunde kanske ge ett lite större ljusomfång... men den är behändig att rikta in.
    Skorna var ju ett fynd!
    Hoppas det känns bättre idag, kram till dej!

    SvaraRadera
  2. skriver som en kråka ser jag....
    jag har haft ett PAR sådana ett tag och är NÖJD med dem... ska det stå :-)))

    SvaraRadera
  3. Hej! Det var faktiskt karneval i nyköping igår...den riktiga Riostämmnningen fanns tyvärr inte , det var längesedan den fanns. Karnevalen har blivit mindre för varje år som gått...men så är det väl...Det var många "knallar" fyllda med "Sk..t", nästan inget hantverk alls som det var förr. Två eller tre dansgrupper gick längs storgatan och en liten grupp säckpipeblåsare det var allt. Vädret var fint och mycket folk strosade omkring. Kram sytanten

    SvaraRadera
  4. Jag har också kollat på den lampan, men inte köpt den ännu... kanske blir vid nästa Ikea-besök. Du måste ha ungerfär lika lätt som jag har att hitta skor... fast med skillnaden att jag får gå mot barnavdelningen. Storlek 35 är vad jag har. Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Då har du det gemensamt med min man också.
    Snygga skor. Jag är verkligen i behov av ett par nya skor men jag avskyr att prova skor.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det är faktiskt din blogg och där gör du precis vad du vill!!
    Vilka härliga fynd du gjort, lampan ska jag nog titta närmare på vid tllfälle.....
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  7. Har också en sådan röd lampa och den har fungerat mycket bra när jag behöver extra lyse vid symaskin! (Vilket händer rätt ofta)
    Dessutom skulle dina nya skor förmodligen sitta ypperligt även på mig :)
    PS: Imorgon far jag till Birminham med min dotter! Ska bli så kul.

    SvaraRadera
  8. En outlet i Örebro som min dotter missat?! Var ligger den? Måste besöka den butiken nästa gång jag hälsar på dottern!/Lena W

    SvaraRadera
  9. Det är till att leva på stor fot :-) Inget för mig då jag bara har 40!

    Lampan köpte jag när den kom ut. Priset var då 399.- tror jag :-(

    kram
    Gunilla

    SvaraRadera
  10. ja du hade stora fötter.. du står stadigt på marken...jag har 39 o tycker det räcker till hahah.. men va gör man.

    SvaraRadera